מה ההבדל בין נירוסטה 304 ל – 316 ?

אל-בר מסגריה בע"מ
אל-בר מסגריה בע"מ

עריכה : אינג' ב. אילן מהנדס בניין

כלפי חוץ, 304 נירוסטה ו- 316 נירוסטה נראים דומים מאוד. שניהם לא מגנטיים ושניהם עמידים כנגד חלודה.

ההבדל העיקרי במבנה שלהם הוא הוספת יסוד כימי הנקרא מוליבדן ל- 316. נמצא שתכולת המוליבדן מעניקה ל- 316 עמידות גבוהה באופן משמעותי בפני קורוזיה לעומת 304, מה שהופך אותו לאידיאלי לסביבות חומציות יותר.

304 בדרך כלל פחות יקר והוא מתאים יותר לשימוש עבור כלי מטבח,משטחי עבודה, כיורים, סירים ומחבתות וכלי אוכל. הוא מתאים לאחסון נוזלים ומכלים וציוד להכנת מזון. 304 מתאים לשימוש בסביבה של מים מתוקים או בתוך מבנים .

316, עם תוספת של מוליבדן, עמיד באופן משמעותי לסביבות קשות מאשר 304 . 316 מתאים יותר בשטחים פתוחים ,בסביבות מי ים ויישומים ימיים. משתמשים בו במתקנים ימיים, מחברים, ציוד ליצור תרופות ומכשור כירורגי .

אז מהו אותו מוליבדן המבדיל בין 304 ל 316?

המוליבדן היא מתכת לבנה כסופה עמידה ביותר נגד חלודה ובעל נקודת התכה יותר גבוהה כמעט מכול היסודות הטהורים .

רוב המוליבדן המסחרי משמש לייצור תרכובות מתכת , שם הוא מתווסף להגברת הקשיות, חוזק, מוליכות חשמלית ועמידות בפני שחיקה וקורוזיה.

כמויות קטנות של מוליבדן ניתן למצוא במגוון רחב של מוצרים: טילים, חלקי מנוע, מקדחות, להבי מסור, חוטי חשמל חשמליים, תוספי סיכה ועוד .

בגלל נקודת ההתכה הגבוהה שלו, מוליבדן מתפקד בצורה מדהימה תחת טמפרטורות גבוהות מאוד.לפיכך הוא שימושי במיוחד במוצרים שצריכים להישאר משומנים בטמפרטורות קיצוניות אלה. אצל בני האדם, מסייע המוליבדן לפירוק חומצות אמינו בגוף.

אחת השיטות לזהות נירוסטה 316 ונירוסטה 304 מבוססת על זיהוי של נוכחות  המוליבדן במתכת . לפניכם סרטון הדגמה . ניתן לרכוש את האביזרים והחומרים לזיהוי אצלנו באתר .

לוגו מסגריה אלבר
משנת 1973

החברה מספקת שירותים שונים למסגר, לחברות וללקוח הפרטי. השירותים שלנו כוללים: שירותי חיתוך וכיפוף פחים מסוגים שונים בעוביים שונים, ערגול פחים ופרופילים, חיתוכים בפלזמה ובלייזר בעוביים שונים, ניקוב, כרסום וחריטה, עיבוד נירוסטה ועוד.

קראו עוד אודותינו.

רוצים לקבל ייעוץ והצעת מחיר? מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם
או חייגו עכשיו

השירותים שלנו

מאמרים באותו נושא

אהבתם? שתפו.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram
עוד מאמרים באותו נושא
תאורה בכניסה לבית

איך להאיר בצורה נכונה כניסה לבית?

אתם חוזרים הביתה אחרי יום עבודה ארוך למדי, ואת פניכם מקבלת כניסה מרהיבה ומוארת, עם דלת כניסה מרשימה והמון סטייל. זוהי גם קבלת הפנים שממתינה

ריהוט ברזל בעיצוב מודרני

ריהוט מברזל לעיצוב בית מודרני

יש לו סטייל, הוא חזק במיוחד, הוא אלגנטי מאוד, ולאור כל אלה לא מפתיע לגלות שריהוט מברזל נחשב היום לבחירה המועדפת על לא מעט בעלי

5 טיפים לעיצוב סלון מרשים

בואו נודה באמת: הסלון הוא ככל הנראה החדר החשוב ביותר בבית. אתם מארחים בו חברים, מבלים בפינה הזו עם המשפחה ורובצים לבדכם בסוף היום, כשאתם

דלתות לבית

החשיבות של בחירת דלת נכונה לבית

דלתות הן הרבה יותר מאשר פתחים בבית. הן קו ההגנה הראשון מפני גורמים חיצוניים, הן משפיעות על האווירה והעיצוב של הבית, הן תורמות לבידוד רעשים

כל זכויות היוצרים בנוגע לכל חלק מאתר זה הינם של אל-בר מסגריה בע"מ ©  תנאי שימוש.

כניסה לוואטצאפ
צריך עזרה?
שלום👋
אפשר לעזור לך?