איזה סוג של דלת כניסה יתאים לבית שלכם? כך תוכלו לדעת

אל-בר מסגריה בע"מ
אל-בר מסגריה בע"מ

אילו סוגי הדלתות הכי פופולאריים בשוק, שכדאי לכם לשקול לבחור מתוכם:    

בחירה נכונה של דלת כניסה לבית צריכה להיעשות בחוכמה, ולא רק לפי נראות. אנשים רבים נוטים לתת חשיבות רבה לעיצוב של הדלת, ולא לוקחים בחשבון פרט מאוד משמעותי בבחירה – החומר ממנו עשויה הדלת. בסופו של דבר, דלת הכניסה אמורה להיות לא רק יפה, אלא חזקה מספיק כדי לעמוד בפני תנאי מזג האוויר, להיות עמידה לטווח הרחוק, ולגרור כמה שפחות תחזוקה שוטפת.
במדריך זה נסקור את סוגי דלתות הכניסה המובילים בשוק, במטרה לסייע לכם להגיע להחלטה הטובה ביותר.

דלתות מעץ

נתחיל עם האופציה הקלאסית ביותר – דלת כניסה מעץ. דלתות העץ הן רב תכליתיות, ומאפשרות לבצע שינויים רבים כגון שינויי צבע, והוספת אלמנטים נלווים מחומרים שונים.
דלתות עץ לרוב עמידות מאוד למשך שנים רבות, והודות לצבע הטבעי שלהן אפשר גם לשלב אותן עם אלמנטים נוספים בכניסה לבית כמו קרמיקה על הקירות, ריצוף דמוי פרקט ועוד.
יחד עם זאת – העץ הוא חומר שעלול להתרחב ולהתכווץ בעת שינויי טמפרטורה ולחות, וקיים סיכון שבמקרים מסוימים הצורה שלו תשתנה. 
עם השנים היצרנים הצליחו לשפר את עמידות של דלתות העץ, אבל ברכישה של דלת מסוג כזה מומלץ לתחזק אותה מפעם לפעם (לשייף ולצבוע), ובמיוחד באזורים בעלי ריכוז לחות גבוהה.

דלתות פלדה

האופציה הפופולארית ביותר בשוק דלתות הכניסה. דלתות פלדה נחשבות לעמידות מאוד, במיוחד לאזורים שטופי שמש. הצורה של הדלתות הללו נשמרת היטב בתנאי גם בסביבת לחות וגשמים (לא מתרחבת או מתכווצת), והן נחשבות לסוג הדלתות המוביל בכל מה שנוגע לביטחון הביתי.
רוב הדלתות מגיעות בעיצוב סטנדרטי מאוד, אך יחד עם זאת בשנים האחרונות יצרניות דלתות הפלדה החלו להוציא לשוק דלתות מעוצבות ויוקרתיות יותר, עם שילובים של אלמנטים עיצוביים כגון חלונות זכוכית, ידיות מעוצבות וגדולות וכד'.

פיברגלס

דלתות פיברגלס החלו לתפוס תאוצה רבה בשוק הדלתות בשנים האחרונות. היתרון של הפיברגלס על פני הפלדה הוא שהוא לא נוטה לצבור חלודה, ולא נרקב או עלול לשנות צורה כמו העץ. 
הדלתות הללו מיוצרות בטכנולוגיה חדשנית, הן עמידות בפני תנאי האקלים והסביבה השונים, מצריכות תחזוקה מינימלית ביותר, ומספקות בידוד ברמה גבוהה.
בנוסף, פיברגלס הוא גם חומר שמאפשר להיות יצירתיים עם העיצוב שלו, ולשלב אותו עם חומרים נוספים כדוגמת זכוכית, עץ, ועוד.

אלומיניום

סוג נוסף של דלתות כניסה שקצת פחות פופולארי אבל שווה לקחת אותו בתור שיקול הוא האלומיניום. דלתות מהסוג הנ"ל לרוב מגיעות עם שנות אחריות רבות, מה גם שהאלומיניום הוא חומר עמיד, לא נוטה להחליד, ושילוב שלו עם מסגרת מעץ יוצר בידוד מושלם לבית בפני רעשים. 

 

לוגו מסגריה אלבר
משנת 1973

החברה מספקת שירותים שונים למסגר, לחברות וללקוח הפרטי. השירותים שלנו כוללים: שירותי חיתוך וכיפוף פחים מסוגים שונים בעוביים שונים, ערגול פחים ופרופילים, חיתוכים בפלזמה ובלייזר בעוביים שונים, ניקוב, כרסום וחריטה, עיבוד נירוסטה ועוד.

קראו עוד אודותינו.

רוצים לקבל ייעוץ והצעת מחיר? מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם
או חייגו עכשיו

השירותים שלנו

מאמרים באותו נושא

אהבתם? שתפו.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram
עוד מאמרים באותו נושא
תאורה בכניסה לבית

איך להאיר בצורה נכונה כניסה לבית?

אתם חוזרים הביתה אחרי יום עבודה ארוך למדי, ואת פניכם מקבלת כניסה מרהיבה ומוארת, עם דלת כניסה מרשימה והמון סטייל. זוהי גם קבלת הפנים שממתינה

ריהוט ברזל בעיצוב מודרני

ריהוט מברזל לעיצוב בית מודרני

יש לו סטייל, הוא חזק במיוחד, הוא אלגנטי מאוד, ולאור כל אלה לא מפתיע לגלות שריהוט מברזל נחשב היום לבחירה המועדפת על לא מעט בעלי

5 טיפים לעיצוב סלון מרשים

בואו נודה באמת: הסלון הוא ככל הנראה החדר החשוב ביותר בבית. אתם מארחים בו חברים, מבלים בפינה הזו עם המשפחה ורובצים לבדכם בסוף היום, כשאתם

דלתות לבית

החשיבות של בחירת דלת נכונה לבית

דלתות הן הרבה יותר מאשר פתחים בבית. הן קו ההגנה הראשון מפני גורמים חיצוניים, הן משפיעות על האווירה והעיצוב של הבית, הן תורמות לבידוד רעשים

כל זכויות היוצרים בנוגע לכל חלק מאתר זה הינם של אל-בר מסגריה בע"מ ©  תנאי שימוש.

כניסה לוואטצאפ
צריך עזרה?
שלום👋
אפשר לעזור לך?