מעקות לבית פרטי

אל-בר מסגריה בע"מ
אל-בר מסגריה בע"מ

מתכוננים לקראת שיפוץ הבית ומתעניינים במעקה חדש לגג, למרפסת או לגרם מדרגות פנימי בתוך הבית? חשוב שתקראו את הדברים הבאים.

המעקה בעיקרון נועד כדי לשמור על בטיחותם של בני הבית וכהגנה מפני נפילות. אך מעבר לכך חשוב להתייחס לכל הפרמטרים המרכיבים את הבחירה.

נוכל לומר כי מדובר בשלושה פרמטריים עיקריים אשר עליהם יש לתת את הדעת בעת שבאים לבחור את המעקה לבית.

  1. בטיחות
  2. עמידות
  3. עיצוב

אז ברור שהמטרה הראשית היא כמובן השמירה על ביטחונם של בני הבית. זאת על מנת למנוע מצב של נפילות מגבהים מסוכנים. אך מעבר לכך אי אפשר להתעלם מהעובדה כי המעקה תורם רבות גם לנראות של הבית ולעיצוב הכללי שלו.

היות ויש כל כך הרבה מסגריות המציעות את המעקות לבית, חשוב לשים לב כי פונים אל בית עסק שמסוגל להציע את המוצר הכי בטוח שעומד בכל התקנים, עם דגש על איכות ועל עמידות של החומר לאורך זמן.

כך תבחרו את המעקה לבית

מעקה לבית

לא ממש משנה אם המעקה נועד לשימוש פנימי או שימוש חיצוני לבית, מדרגות לעליית הגג או כל מטרה אחרת.

בראש ובראשונה חשוב לזכור את שכבר ציינו. המעקה נועד לשמור על בטיחות בני הבית. על כן, חובה לוודא כי המעקה אכן עומד בדרישות התקן הישראלי. מעבר לכך חשוב לשים לב לנתונים הבאים אותם נמנה להלן.

  • סגנון ועיצוב – למעשה אפשר ליצור מעקה ממגוון חומרים. זה יכול להיות זכוכית וזה גם יכול להיות פלסטיק. אך לרוב מייצרים את המעקה מחומרי ברזל או פלדה. הברזל הוא חומר גמיש ונוח לעיצוב וניתן ליצור באמצעותו עיצובים וסגנונות מיוחדים ומרהיבים.

נשמח לעמוד לשירותכם, צרו איתנו קשר לייעוץ ותוכלו ליהנות מיצירות אומנות בשלל עיצובים לבחירה.

במקרים רבים יתכנן האדריכל או מעצב הפנים את המעקה בהתאם לסגנון של עיצוב הבית כולו. בכל מקרה אפשר להתרשם מגלריית האפשרויות המופיעה באתר ולבחור את העיצוב הכי מתאים לכם.

  • חומרי הגלם המרכיבים את המעקה – כאמור את המעקה אפשר לתכנן ממגוון חומרי גלם. אפשר גם ללכת על שילוב של חומרים שונים כמו ברזל בשילוב עץ או זכוכית וכך יתקבל מעקה מקורי ומרשים שיהיה ייחודי לכם ולבית שלכם.
  • התקנה מקצועית – התקנת המעקה היא לא עבודה שאפשר לבצע אותו בלי שיהיה היכרות טובה עם כל התחום של תקני הבנייה והתכנון. יש להתקין את המעקה על פי דרישות התקנים הישראליים. על מנת שאכן המלאכה תבוצע באופן הנכון, חשוב לבחור במסגרייה שיש לה את הניסיון ואת מלוא הידע המקצועי. חשוב לוודא כי החברה גם מציעה את שירותי ההתקנה בבית הלקוח.

נציין כי אם המעקה לא יהיה מותקן על פי התקנים, אי אפשר יהיה לקבל טופס 4 ובעלי הבית ייאלצו לתקן את המעקה ולהתאים אותו לדרישות המחייבות.

היות והמעקה הוא כל כך חשוב ומשמעותי לבטיחותם של בני הבית, אין להקל ראש בבחירתו של המסגר, של מתקין המעקה וכמובן גם סוג המעקה והחומרים שירכיבו אותו.

מעקה עם אמירה אישית משלכם

מעקה הוא לא פריט קטן שנעלם או נבלע בתוך הנוף. מדובר בפריט גדול ובולט. על כן, חשוב לשים לב בעת הבחירה במעקה שהוא לא יהיה זר בנוף הכללי ושישתלב היטב בכל מה שיש כבר בבית.

כאמור יש מגוון דגמים ואפשרויות, כאשר ניתן לשלב גם אלמנטים נוספים לקישוט כך שהמעקה יכול להפוך ליצירת אומנות מרשימה ובולטת שישפיע על העיצוב של כל החלל.

את מעקה המתכת אפשר לצבוע במגוון צבעים בתנור ובכך לקבל את המוצר הכי מתאים לצרכים ולחלל הנתון.

סוגים של מעקות לבית

לא בכל בית יש גרם מדרגות כי לא בכל בית יש יותר ממפלס אחד. אך מעקות יש בכל בית או לפחות אמור להיות בכל בית על מנת להגן על בני הבית כמו גם בכדי למנוע פריצות של פולשים בלתי רצויים.

הסוגים הנפוצים ביותר של מעקות לבית הם –

אצלנו תוכלו למצוא מענה לכל סוג של מעקה, בכל עיצוב שרק יעלה בדעתכם ולכל צורך או מטרה.

כנסו לכאן

אגב, אנו מייצרים את המעקות במפעל שלנו, ולכן אנו נוכל ליצור עבורך בהתאמה אישית איזה סוג של מעקה העולה על דעתך.

מסגרית אל-בר

לוגו מסגריה אלבר
משנת 1973

החברה מספקת שירותים שונים למסגר, לחברות וללקוח הפרטי. השירותים שלנו כוללים: שירותי חיתוך וכיפוף פחים מסוגים שונים בעוביים שונים, ערגול פחים ופרופילים, חיתוכים בפלזמה ובלייזר בעוביים שונים, ניקוב, כרסום וחריטה, עיבוד נירוסטה ועוד.

קראו עוד אודותינו.

רוצים לקבל ייעוץ והצעת מחיר? מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם
או חייגו עכשיו

השירותים שלנו

מאמרים באותו נושא

אהבתם? שתפו.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram
עוד מאמרים באותו נושא
מאחז יד מנירוסטה

כל מה שרצית לדעת על מאחז יד מנירוסטה

מדי שנה נפגעים מיליוני אנשים בעולם כתוצאה מהחלקה, מעידה ונפילה. למרבה המזל, קיים פתרון שנקרא "מאחז יד מנירוסטה", שניתן להתקין גם בבתים פרטיים וגם בשטחים

מעקה זכוכית

מאחז יד מנירוסטה למדרגות

מעקות ומאחזי יד למדרגות הם כבר לא רק בגדר המלצה והם נמצאים בחיינו בכל גרם מדרגות והם נמצאים שם כדי לשמור על ביטחוננו. החומר שמשתמשים

מאחז יד מנירוסטה

הכל על מאחזי יד שמיוצרים מנירוסטה

כדי להעלות את רמת הבטיחות בעת תכנון גרם מדרגות, חשוב להקפיד על עמידה בתקנים, לבחור חומרי גלם עמידים ואיכותיים ולהתקין מאחז יד.  לצד המאפיינים של

כל זכויות היוצרים בנוגע לכל חלק מאתר זה הינם של אל-בר מסגריה בע"מ ©  תנאי שימוש.

כניסה לוואטצאפ
צריך עזרה?
שלום👋
אפשר לעזור לך?