איך תתנו לבית גוון יוקרתי באמצעות מאחזי יד למדרגות?

אל-בר מסגריה בע"מ
אל-בר מסגריה בע"מ

הייתם רוצים להרגיש שאתם גרים בתוך ארמון? איך אנחנו האנשים הפשוטים יכולים להרגיש כך? אין ספק, שהמשברים הכלכליים שהביאה איתם מגפת הקורונה שהתפרצה בשנת 2020, מקשה מאוד על משפחות להוציא סכומים גדולים בשביל שיפוץ הבית.

ולכן, משפחות המעוניינות לשפץ את ביתם ולתת לו מראה אחר, צריכות לחשוב על פתרונות עיצוביים שמצד אחד יעלו מחיר זול, ומצד שני ייתנו לבית מראה יוקרתי. אחד מהמאפיינים של ארמונות, הוא גוון הזהב המצוי באלמנטים הכי פשוטים בבית.

אז לנו אין תקציב לרכישת אלמנטים בעיצוב הבית מזהב וכסף אמיתיים. אולם, אנחנו יכולים לספק אלמנטים הצבועים בחיקוי זהב. אחד מהאלמנטים הללו, הוא מאחז יד למדרגות.

מאחזי יד מנירוסטה ופליז- שילוב של יוקרה ואיכות.

חומרי הנירוסטה והפליז, הינם חומרים חזקים ועמידים למשך שנים. לנירוסטה יש צבע אפור מתכתי. למתכת הפליז, יש גוון זהב יפה. גוונים אלו, יכולים לתת יופי לבית, אך במחיר מוזל, משום שהעלות של מתכות אלו אינה יקרה. למעשה, מתכות אלו חזקות ועמידות יותר מאשר זהב וכסף.

כאשר אנו באים לבחור את סגנון עיצוב הפנים של הבית, עלינו להבדיל בין 2 סגנונות עיצוביים יוקרתיים: סוג אחד של סגנון עיצובי יוקרתי, הוא הסגנון הקלאסי. מטרתו הוא לתת לבית מראה של ארמון עתיק ומפואר. סוג שני של סגנון יוקרתי, הוא הסגנון המודרני, המצוי בבתים של משפחות בסגנון חדשני ומודרני, ושרוצות להתאים את עצמם לסגנון החיים של המאה ה21.

איך משלבים מאחזי יד למדרגות בגוון זהב בסגנון עיצוב קלאסי?

אם בחרתם לעצב את הבית שלכם בסגנון עיצוב קלאסי, מומלץ לכם לשים במדרגות מאחז יד בגוון זהב. צבע זה, מסמל את היוקרה הנמצאת בארמונות ובבתי עשירים. המתכת המתאימה ביותר למאחזי יד מסוג זה, היא מתכת הפליז. אולם, כאשר מייצרים מאחז יד בגוון זהב, לא מסתפקים בגוון הטבעי של הפליז. את מאחז היד צובעים באופן מוברש בגוון זהב. כך שמאחז היד נראה מבריק ונוצץ. על מנת לתת סגנון קלאסי למדרגות, מוסיפים למאחז היד מוטות קישוט, המתחברות אל הקיר. בקצה כל אחד ממוטות הקישוט הללו, שמים כובע מתכת בצבע זהב, המחובר אל הקיר.

למה דווקא גוון הזהב מסמל את סגנון עיצוב הפנים היוקרתי הקלאסי? אין ספק שסגנונות עיצוב הפנים היוקרתיים הקלאסיים לקוחים מסגנונות עיצוב איטלקיים, המחקים את ארמונות הפאר של המלכים והפריצים. ובארמונות אלו, היו כלים ורהיטים מזהב. בגלל שזוהי מתכת יקרה ביותר, רצו המלכים והפריצים להראות את עושרם, ולכן שמו בארמונות רהיטים מזהב, מיטות מזהב, כלים מזהב, ולעיתים אף רצפות זהב.

רוצים לתת לבית סגנון מודרני של המאה ה21?

למה יש משפחות רבות שאוהבות לתת לבית סגנון מודרני? משום, שהם רוצות להרגיש שייכות לסגנון של המאה ה21. סגנון מודרני, מתאים מאוד לאנשים מכובדים ואינטלקטואלים כמו אנשי הייטק, עורכי דין, רואי חשבון, ובעלי משרות בכירות בעולם המדע והפיננסים. אז אם אתם רוצים לתת לבית מראה יוקרתי בסטייל של המאה ה21, מומלץ לכם להציב מאחז יד למדרגות בגוון כסף. כאשר אתם מעצבים בית בסגנון מודרני, לא מומלץ להוסיף למוט הראשי של מאחז היד את ידיות הקישוט המחברות בינו לבין הקיר, ואת כובעי העיטור. הם יתנו תחושה של סגנון קלאסי, שלא מתאים לסגנון מודרני.

למה צבע הכסף שולט מאוד בסגנון עיצוב הפנים המודרני? העולם המודרני מתבסס על כסף. ולכן, הגוון האפור תופס מקום חשוב בסגנון עיצוב הפנים המודרניים של בתים. צבע הכסף נותן יוקרה, אך משדר תחושה של אלגנטיות. ככל שהעסק מכובד יותר, כך משלבים בעיצוב הפנים את צבע הכסף.

איך תתנו מראה יוקרתי יותר למדרגות של המשרד?

לא לכל בנייני המשרדים, מתאים לתת עיצוב קלאסי עתיק. ישנם משרדים רבים של הייטק ומשרדים רבים של חברות ועסקים בתחום הפיננסים, שסגנון עיצוב קלאסי לא יתאים, ואף יזיק. בבניינים אלו מתאים סגנון עיצוב מודרני. הצבעים ששולטים בבניינים אלו, הם לבן- אפור ושחור, או כחול וירוק בהתאם לצבעי המותג. ולכן, מה יותר טבעי מאשר להתקין במדרגות המשרד מאחז יד בצבע אפור? כמובן, ישנם משרדים כמו אדריכלות ועיצוב פנים. במשרדים אלו מומלץ להתקין מאחזי יד גוון זהב לבן.

 

לוגו מסגריה אלבר
משנת 1973

החברה מספקת שירותים שונים למסגר, לחברות וללקוח הפרטי. השירותים שלנו כוללים: שירותי חיתוך וכיפוף פחים מסוגים שונים בעוביים שונים, ערגול פחים ופרופילים, חיתוכים בפלזמה ובלייזר בעוביים שונים, ניקוב, כרסום וחריטה, עיבוד נירוסטה ועוד.

קראו עוד אודותינו.

רוצים לקבל ייעוץ והצעת מחיר? מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם
או חייגו עכשיו

השירותים שלנו

מאמרים באותו נושא

אהבתם? שתפו.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram
עוד מאמרים באותו נושא
מעקה לבית ברטי

מעקות לבית פרטי

מתכוננים לקראת שיפוץ הבית ומתעניינים במעקה חדש לגג, למרפסת או לגרם מדרגות פנימי בתוך הבית? חשוב שתקראו את הדברים הבאים. המעקה בעיקרון נועד כדי לשמור

מאחז יד מנירוסטה

כל מה שרצית לדעת על מאחז יד מנירוסטה

מדי שנה נפגעים מיליוני אנשים בעולם כתוצאה מהחלקה, מעידה ונפילה. למרבה המזל, קיים פתרון שנקרא "מאחז יד מנירוסטה", שניתן להתקין גם בבתים פרטיים וגם בשטחים

מעקה זכוכית

מאחז יד מנירוסטה למדרגות

מעקות ומאחזי יד למדרגות הם כבר לא רק בגדר המלצה והם נמצאים בחיינו בכל גרם מדרגות והם נמצאים שם כדי לשמור על ביטחוננו. החומר שמשתמשים

מאחז יד מנירוסטה

הכל על מאחזי יד שמיוצרים מנירוסטה

כדי להעלות את רמת הבטיחות בעת תכנון גרם מדרגות, חשוב להקפיד על עמידה בתקנים, לבחור חומרי גלם עמידים ואיכותיים ולהתקין מאחז יד.  לצד המאפיינים של

כל זכויות היוצרים בנוגע לכל חלק מאתר זה הינם של אל-בר מסגריה בע"מ ©  תנאי שימוש.

כניסה לוואטצאפ
צריך עזרה?
שלום👋
אפשר לעזור לך?