סגירת מרפסת עם פרגולות אלומיניום וחיפוי זכוכית

אל-בר מסגריה בע"מ
אל-בר מסגריה בע"מ

 סגירת מרפסת יכולה לפתור מצבים בהם מעוניינים להרחיב את שטח המגורים בבית בלי להתחיל בשיפוץ מסיבי. גם עסקים קטנים או גדולים יכולים להרוויח מסגירת מרפסת על מנת להגדיל את חלל האירוח ולהציע פינות ישיבה נעימות גם בימים חמים או קרים.

סגירת מרפסת ארעית עם סוככי צד או סוככים נופלים היא אומנם פשוטה יותר מבחינה בירוקרטית וגם מהירה יחסית, אך היא בדרך כלל הרבה פחות אלגנטית. מעבר לכך, ההגנה מפני מזג אוויר סוער ובעיקר רוחות חזקות היא לא לרוב מוגבלת (תלוי בחוזק של הסוככים הצדדים). 

במצב זה, סגירת מרפסת עם פרגולות אלומיניום מתקדמות וחיפוי זכוכית יכול לספק פתרון טוב ומתקדם הרבה יותר.

למה דווקא פרגולה מאלומיניום?

אלומיניום הוא חומר גמיש מאוד וניתן לעצב אותו בצורות רבות. כאשר האלומיניום הוא איכותי ועבר צביעה מיוחדת בתנור, כמעט אין צורך לטפל בו והוא יכול להחזיק מעמד במשך שנים בלי לצבור חלודה. זאת בניגוד לפרגולה מעץ שיש לטפל בה לפחות פעם בשנה ולהשתמש בצבעי שמן מיוחדים על מנת למנוע סדקים או חדירה של מזיקים אל תוך העץ או סוככים פשוטים ששטח ההצללה שלהם הוא מוגבל למדי.

>> חומרי גלם וכלי עבודה לעבודות מסגרות

הצביעה בתנור של פרגולות אלומיניום מעניקה אפשרויות בחירה מגוונת הרבה יותר של צבעים מאשר פרגולה מעץ אשר העיצוב שלה הוא כמעט תמיד פועל יוצא של סוג העץ והטקסטורה שלו. למעשה, ישנם צבעי מתכת שמטרתם היא לדמות את צבע העץ הטבעי.

>> להמשך קריאה על צביעה בתנור לחצו כאן

עוד יתרון של האלומיניום הוא היכולת להשתמש בחיפוי עליון או גג נפתח חשמלי, במיוחד כאשר הפרגולה ניצבת ב-90 מעלות ואינה משופעת. לרוב מדובר בפלסטיק כלשהו שגם הוא עמיד יחסית ואינו דורש כמעט תחזוקה למעט ניקוי הלכלוך היבש.

כך למעשה המרפסת הסגורה אינה סגורה לחלוטין ואפשר לשלוט בכמות האור שתיכנס אל המרפסת מלמעלה. ישנם גגות שנפתחים מהמרכז החוצה או מתקפלים פנימה, ויש כאלו שפשוט משנים את זווית הרפפות שלהם. 

גם התכנון וההתקנה של פרגולות אלומיניום הם לרוב פשוטים יותר מכיוון שהן יכולות להגיע בגדלים ומודלים קבועים מראש (כתלות ביצרן או היבואן). זה אומנם עלול להישמע כחיסרון, אך רוב הפרגולות האלה הן מודולריות. כלומר, ניתן לחבר אותן אחת לשנייה ולתפעל אותן כאילו היו יחידה אחת. כך ניתן לראות למשל פרגולות אלומיניום שמכסות על שטחים גדולים כגון מרפסות עם בסיס מעץ בבתי מלון.

שילוב חיפוי זכוכית

שילוב של חיפוי זכוכית במקום סוכך צדדי מבד גמיש יותר או פחות עונה כאמור לא רק על צורך אסתטי, אלא גם על עמידות בפני מזג האוויר. אם בעבר היינו מוגבלים לזכוכיות שמופרדות באמצעות פרופילים מאלומיניום, היום יש פתרונות חדשים כמו למשל זכוכיות נאספות בהם הפרופילים נמצאים אך ורק בחלק העליון והתחתון של המרפסת וניתן ממש לסגור או לפתוח אותן כאילו היה מדובר בווילון.

כך אפשר להנות מהרוח והאוויר בימים נעימים ופחות סוערים.

זכוכיות אלו יכולות להיות חלביות, רגילות או כהות וגם לבודד רעשים (טריפלקס), כך שהן מותאמות לצרכים שונים. לדוגמה, בחללי אירוח של עסקים נרצה בידוד אקוסטי חזק יותר. לעומת זאת, ייתכן שבמפרסת פרטית באזור פחות צפוף דווקא נחצה לחשוף את עצמנו לרעש הטבעי של הסביבה.

כמובן שתמיד אפשר לבחור גם בפתרון הקלאסי של דלת הזזה פשוטה או דלת נפתחת מרכזית ממנה יוצאים החוצה.

לסיכום

גם אם עד היום נטיתם לחשוב על סגירת מרפסת פשוטה כפתרון המוצלח ביותר, כיום השוק מציע פתרונות מגוונים יותר. סגירת מרפסת עם פרגולות אלומיניום וחיפוי זכוכית מהווה פתרון מצוין גם מבחינה אסתטית וגם מבחינת נוחות ופונקציונליות.

לוגו מסגריה אלבר
משנת 1973

החברה מספקת שירותים שונים למסגר, לחברות וללקוח הפרטי. השירותים שלנו כוללים: שירותי חיתוך וכיפוף פחים מסוגים שונים בעוביים שונים, ערגול פחים ופרופילים, חיתוכים בפלזמה ובלייזר בעוביים שונים, ניקוב, כרסום וחריטה, עיבוד נירוסטה ועוד.

קראו עוד אודותינו.

רוצים לקבל ייעוץ והצעת מחיר? מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם
או חייגו עכשיו

השירותים שלנו

מאמרים באותו נושא

אהבתם? שתפו.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram
עוד מאמרים באותו נושא
תאורה בכניסה לבית

איך להאיר בצורה נכונה כניסה לבית?

אתם חוזרים הביתה אחרי יום עבודה ארוך למדי, ואת פניכם מקבלת כניסה מרהיבה ומוארת, עם דלת כניסה מרשימה והמון סטייל. זוהי גם קבלת הפנים שממתינה

ריהוט ברזל בעיצוב מודרני

ריהוט מברזל לעיצוב בית מודרני

יש לו סטייל, הוא חזק במיוחד, הוא אלגנטי מאוד, ולאור כל אלה לא מפתיע לגלות שריהוט מברזל נחשב היום לבחירה המועדפת על לא מעט בעלי

5 טיפים לעיצוב סלון מרשים

בואו נודה באמת: הסלון הוא ככל הנראה החדר החשוב ביותר בבית. אתם מארחים בו חברים, מבלים בפינה הזו עם המשפחה ורובצים לבדכם בסוף היום, כשאתם

דלתות לבית

החשיבות של בחירת דלת נכונה לבית

דלתות הן הרבה יותר מאשר פתחים בבית. הן קו ההגנה הראשון מפני גורמים חיצוניים, הן משפיעות על האווירה והעיצוב של הבית, הן תורמות לבידוד רעשים

כל זכויות היוצרים בנוגע לכל חלק מאתר זה הינם של אל-בר מסגריה בע"מ ©  תנאי שימוש.

כניסה לוואטצאפ
צריך עזרה?
שלום👋
אפשר לעזור לך?