יצירת חצר מקורה עבור מגרש משחקים ביתי

אל-בר מסגריה בע"מ
אל-בר מסגריה בע"מ

אם אתם מעוניינים לבנות מגרש משחקים בחצר שלכם, המאמר הזה הוא בשבילכם. נסקור את האלמנטים המרכזיים הנדרשים לבנייה ותכנון המגרש, מבחירת האטרקציות ועד לטיפים לבטיחות. תמצאו כאן הרבה מידע שימושי ומעשי להקמת מגרש המשחקים המושלם.

תכנון המגרש

חשוב לחלק את השטח הנתון שלכם באופן מחושב, על מנת לנצל אותו בהתאם למטרת המגרש בצורה הטובה ביותר. אם אתם מתכננים מגרש כדורסל קטן או אטרקציות שונות כמו מתקנים לטיפוס, נדנדות או ארגז חול, צריך לקחת את כל האלמנטים בחשבון. כדאי לחלק את החלל באופן שפעילות אחת לא תפגע באחרת ולאפשר מרחב למספר ילדים בו זמנית. 

את בחירת האטרקציות תעשו כמובן בהתאם לגילאים של הילדים שלכם, ואם תהפכו אותם לשותפים בהקמה, הפרויקט יהיה חוויה מהנה לכולם. אל תשכחו כמובן לחשוב קדימה, אחרי הכל, לא בונים מגרש משחקים פרטי בבית כל יום. 

סגירת מרפסת

הפתרון המושלם לחורף! מה שווה מגרש משחקים אם אי אפשר לשחק בו במשך כמה חודשים מהשנה? אם אתם לא רוצים שהילדים ישתעממו וישבו על הטלפונים כל החורף, סגירת מרפסת יכולה להיות אופציה מדהימה עבור מגרש המשחקים שלכם! אם תרצו לבנות מרפסת נירוסטה בהתאמה אישית, צרו איתנו קשר ונשמח לעזור.

בניית פרגולה

אם אתם רוצים לאפשר לילדים לשחק בחוץ, חשוב לקחת בחשבון התקנת קירוי למגרש. ישנם סוגים שונים של פרגולות שיכולים לאפשר לילדים ליהנות ממגרש המשחקים הביתי בכל שעות היום. 

פרגולות עץ מציעות מראה טבעי וחמימות, אבל דורשות טיפוח ותחזוקה אחת למספר שנים. פרגולות מתכת יכולות להחזיק מעמד יותר בכל תנאי מזג האוויר, והן בעלות נטיה להיות יציבות יותר. פרגולות אלומיניום הן קלות משקל ועמידות בפני חלודה.

הפרגולה תספק הצללה בשעות החמות ותאפשר לילדים לשחק גם בימים גשומים.

אם אתם מעוניינים לבנות אלמנטים נוספים למגרש המשחקים שלכם, צרו קשר עם מסגריית אלבר עוד היום ותיהנו מריהוט ברזל בהתאמה אישית! 

התקנת גדר

התקנת גדר סביב מגרש המשחקים היא צעד חשוב לבטיחות ולפרטיות. החומרים הנפוצים לגדרות הם עץ, מתכת, אלומיניום ורשת. כל סוג של גדר ניתן להשיג בעיצובים שונים ובצבעים שאתם תבחרו. 

לכל סוג יש את היתרונות שלו: 

  1. גדר עץ היא יציבה ויפה, אך כמו פרגולה מעץ גם היא תדרוש תחזוקה אחת למספר שנים, כך גם גדר מבמבוק או ענפים. 
  2. גדרות מתכת או רשת הן אפשרויות טובות להסתרה מינימלית של הרחוב והן עמידות יותר בפני תנאי מזג אוויר. 
  3. גדר אלומניום יכולה לספק יותר הגנה ופרטיות והיא עמידה מאוד. 
  4. גדרות פלסטיק עשויות להיות קלות יותר לתחזוקה וגם זולות יותר. 
  5. אפשרות נוספת ויפה היא גדר משיחים שישתלבו בגינה ויתחמו את המגרש בצורה טבעית ויפה. גדר כזו גם היא דורשת טיפוח, טיפול וגיזום תקופתיים.

בחירת הגדר הנכונה תוסיף את הבטיחות הנדרשת, תמנע כניסה של חיות ואנשים לא מורשים, תגדיר בצורה ברורה את המרחב שבו הילדים יכולים לשחק, ותעניק לכם הרבה שקט.

בחירת הצבעים הנכונים

בהתאם לגילאי הילדים המתוכננים לבלות במגרש, השתמשו בצבעים כדי להכניס אווירה. את הצבעים ניתן להכניס באלמנטים שמתוכננים להיות במגרש כמו מגלשה, נדנדה, סימונים על הרצפה, צבע הגדר ועוד. הצבעים הנכונים יעלו את האטרקטיביות של המגרש ויכניסו אווירה של שחרור וחופש. 

בטיחות

מבחירת האטרקציות וחלוקת המרחק, דרך סוג הפרגולה והמשטח ועד להתקנת גדר, כל פרט יכול להשפיע על איכות השימוש ובטיחות הילדים, הקפידו על הפרטים הללו. בטיחות היא האלמנט המרכזי בתכנון מגרש משחקים בחצר. חשוב לוודא שכל המתקנים עומדים בתקנים. גדר מאובטחת יכולה למנוע גישה לא רצויה ולהגן על הילדים. כמו כן, התקנת רצפה רכה יכולה למזער סיכון פציעות. 

לסיכום

כל פרט, גם הקטן ביותר, יכול לעשות הבדל גדול בעת המשחק. תהליך יצירת מגרש משחקים איכותי ובטוח מצריך תשומת לב רבה, אך התוצאה היא שדרוג משמעותי של המרחב החיצוני של הבית עבור הילדים וכמובן, גם עבורכם. אין ספק שזו השקעה שתשתלם בטווח הארוך, לכולם!

לוגו מסגריה אלבר
משנת 1973

החברה מספקת שירותים שונים למסגר, לחברות וללקוח הפרטי. השירותים שלנו כוללים: שירותי חיתוך וכיפוף פחים מסוגים שונים בעוביים שונים, ערגול פחים ופרופילים, חיתוכים בפלזמה ובלייזר בעוביים שונים, ניקוב, כרסום וחריטה, עיבוד נירוסטה ועוד.

קראו עוד אודותינו.

רוצים לקבל ייעוץ והצעת מחיר? מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם
או חייגו עכשיו

השירותים שלנו

מאמרים באותו נושא

אהבתם? שתפו.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram
עוד מאמרים באותו נושא
תאורה בכניסה לבית

איך להאיר בצורה נכונה כניסה לבית?

אתם חוזרים הביתה אחרי יום עבודה ארוך למדי, ואת פניכם מקבלת כניסה מרהיבה ומוארת, עם דלת כניסה מרשימה והמון סטייל. זוהי גם קבלת הפנים שממתינה

ריהוט ברזל בעיצוב מודרני

ריהוט מברזל לעיצוב בית מודרני

יש לו סטייל, הוא חזק במיוחד, הוא אלגנטי מאוד, ולאור כל אלה לא מפתיע לגלות שריהוט מברזל נחשב היום לבחירה המועדפת על לא מעט בעלי

5 טיפים לעיצוב סלון מרשים

בואו נודה באמת: הסלון הוא ככל הנראה החדר החשוב ביותר בבית. אתם מארחים בו חברים, מבלים בפינה הזו עם המשפחה ורובצים לבדכם בסוף היום, כשאתם

דלתות לבית

החשיבות של בחירת דלת נכונה לבית

דלתות הן הרבה יותר מאשר פתחים בבית. הן קו ההגנה הראשון מפני גורמים חיצוניים, הן משפיעות על האווירה והעיצוב של הבית, הן תורמות לבידוד רעשים

כל זכויות היוצרים בנוגע לכל חלק מאתר זה הינם של אל-בר מסגריה בע"מ ©  תנאי שימוש.

כניסה לוואטצאפ
צריך עזרה?
שלום👋
אפשר לעזור לך?