החורף כבר כאן: 3 דרכים לסגירת המרפסת

אל-בר מסגריה בע"מ
אל-בר מסגריה בע"מ

החורף הישראלי אמנם לא מביא עמו ימי גשם רבים, אבל כשהטמפרטורות צונחות – המרפסת עלולה להפוך ללא-מאוד-שימושית. מצד שני, יש כמה דרכים פשוטות לסגור את החלל החיצוני של הבית, ולהפוך גם אותו למרחב נעים וחמים שאפשר ליהנות ממנו במשך כל השנה. איך עושים את זה? הנה שלוש דרכים פשוטות שכדאי להכיר.

1 – שימוש בפנלים מבודדים

דרך טובה לשמור על טמפרטורה נעימה במרפסת, היא באמצעות פנלים מבודדים, המורכבים משתי שכבות של פח מגולוון וביניהן חומר בידוד איכותי. לשיטה הזו יש לא מעט יתרונות, והבידוד התרמי הוא ללא ספק הבולט שבהם. אם כן, פנלים מבודדים הם פתרון קלאסי שיכול לחסוך גם לא מעט בהוצאות החשמל. אפשר להשתמש בהם לשלל מטרות, וסגירת מרפסת היא בהחלט אחת מהן.

2 – התקנת מרקיזה למרפסת

הנה שדרוג אמיתי למרפסת שלכם, שיהפוך אותה לפתרון המושלם הן לימי החורף הגשומים והן לימי הקיץ החמים. מרקיזה למרפסת היא למעשה אמצעי הצללה פרקטי, המותקן מעל מרפסות וחלונות, והיא מתאימה למבני מגורים ולבתי עסקים כאחד. לא רק שתוכלו לפתוח ולסגור את המרפסת בכל רגע נתון ובהתאם להעדפות שלכם, היא גם מעניקה גמישות מרבית ואפילו זמינה בשלל עיצובים וסגנונות.

3 – סגירת זכוכית

חלופה אלגנטית ומרשימה להפליא כוללת שימוש בזכוכית. היא מציעה שלל יתרונות משמעותיים, ונדמה כי היתרון המרכזי הוא בשילוב בין אור טבעי שנכנס ללא הפרעה לסגירת מרפסת באופן המאפשר לכם לשהות בה בכל זמן שתבחרו. כך תוכלו להמשיך ליהנות מהנוף וליהנות מאור השמש במשך כל שעות היום. דרך אגב, יש כאן גם מבחר אפשרויות, למשל התקנת זכוכית כפולה ליצירת בידוד אופטימלי או זכוכית מחוסמת שתבטיח לכם פרטיות מוגברת. 

סיכום

בזמן שמזג האוויר בישראל עשוי להיות קיצוני למדי, ולנוע בין טמפרטורות גבוהות ושמש חזקה בקיץ הלוהט לגשם ורוחות חזקות בחורף, המרפסת שלכם לא חייבת ליפול קורבן לתנאים הללו. למעשה, עם פתרון פרקטי שמותאם לצרכים ולהעדפות שלכם, תגלו שאתם יכולים להמשיך לנצל את המרחב הפתוח, וליהנות ממנו ללא הפרעה. כל שנותר הוא לבחור את שיטת הסגירה הנכונה עבורכם, ולבצע התקנה מקצועית ואיכותית.

אם אתם מחפשים מסגרייה איכותית שתבנה עבורכם כל מה שתרצו, צרו קשר עוד היום!

לוגו מסגריה אלבר
משנת 1973

החברה מספקת שירותים שונים למסגר, לחברות וללקוח הפרטי. השירותים שלנו כוללים: שירותי חיתוך וכיפוף פחים מסוגים שונים בעוביים שונים, ערגול פחים ופרופילים, חיתוכים בפלזמה ובלייזר בעוביים שונים, ניקוב, כרסום וחריטה, עיבוד נירוסטה ועוד.

קראו עוד אודותינו.

רוצים לקבל ייעוץ והצעת מחיר? מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם
או חייגו עכשיו

השירותים שלנו

מאמרים באותו נושא

אהבתם? שתפו.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram
עוד מאמרים באותו נושא
תאורה בכניסה לבית

איך להאיר בצורה נכונה כניסה לבית?

אתם חוזרים הביתה אחרי יום עבודה ארוך למדי, ואת פניכם מקבלת כניסה מרהיבה ומוארת, עם דלת כניסה מרשימה והמון סטייל. זוהי גם קבלת הפנים שממתינה

ריהוט ברזל בעיצוב מודרני

ריהוט מברזל לעיצוב בית מודרני

יש לו סטייל, הוא חזק במיוחד, הוא אלגנטי מאוד, ולאור כל אלה לא מפתיע לגלות שריהוט מברזל נחשב היום לבחירה המועדפת על לא מעט בעלי

5 טיפים לעיצוב סלון מרשים

בואו נודה באמת: הסלון הוא ככל הנראה החדר החשוב ביותר בבית. אתם מארחים בו חברים, מבלים בפינה הזו עם המשפחה ורובצים לבדכם בסוף היום, כשאתם

דלתות לבית

החשיבות של בחירת דלת נכונה לבית

דלתות הן הרבה יותר מאשר פתחים בבית. הן קו ההגנה הראשון מפני גורמים חיצוניים, הן משפיעות על האווירה והעיצוב של הבית, הן תורמות לבידוד רעשים

כל זכויות היוצרים בנוגע לכל חלק מאתר זה הינם של אל-בר מסגריה בע"מ ©  תנאי שימוש.

כניסה לוואטצאפ
צריך עזרה?
שלום👋
אפשר לעזור לך?