אוהלי אחסון חכמים – מה זה? ומה חשוב לדעת לפני ההתקנה? 

אל-בר מסגריה בע"מ
אל-בר מסגריה בע"מ

אוהלי אחסון חכמים שימושיים בתחומים עסקיים רבים, בדרך כלל מדובר באוהלים גדולים מאוד הדורשים קונסטרוקציה יציבה ועמידה. זהו פתרון מועיל לניצול מרחב מבלי לבנות מבנה סטנדרטי קבוע. הטכנולוגיה המתקדמת הפכה את אוהלי האחסון ליעילים במיוחד. 

מה היתרונות של אוהל אחסון חכם, למה הוא יכול לשמש אתכם ועל מה חשוב להקפיד? במאמר הבא נביא את התשובות לכל השאלות האלה. 

מה זה אוהל אחסון חכם?

אוהל אחסון חכם הוא פתרון מתקדם לחיפוי, קירוי והצללה של שטחים פתוחים. תחת הגדרה זו נכנסים מוצרים שונים הנבנים בשיטת בניה קלה, ומציעים פתרון יעיל ואפקטיבי למגוון של צרכים ומטרות. בניגוד לאוהלי אחסון רגילים, האוהלים החכמים מצוידים בטכנולוגיות מתקדמות שיכולות לכלול מערכות אוטומטיות, חיישנים ואפשרויות שליטה מרחוק. כך, לא רק שהם מספקים מענה לצרכים בסיסיים של אחסון והגנה מהאלמנטים, אלא גם מציעים יתרונות בתחומים כמו בטיחות, נוחות ויעילות.

למה משמש אוהל אחסנה? 

אוהלי אחסון משמשים למטרות רבות ומגוונות. בתעשייה, הם משמשים כ"מרכזי הפצה" לאחסון ציוד וסחורה באופן יעיל. גם בתחום החקלאות, אוהלי מחסן מציעים פתרון לשמירה על מכונות ויבולים יקרים. בנוסף, אוהלים אלו יכולים לשמש כחממות לגידול צמחים בתנאים מושלמים. במקרי חירום ואסונות, אוהל קונסטרוקציה ארה יכול גם להציע מקלט עבור נפגעים. שימוש נפוץ נוסף לאוהלי אחסנה הוא גם עבור תערוכות וגלריות. 

איך מתקינים אוהל אחסנה חכם?

התקנת אוהל אחסון חכם יש לתכנן בהנחיית מהנדס קונסטרוקציה מוסמך. השלד נבנה מקונסטרוקציה של אלומיניום או מתכת אחרת, תלוי בצרכים והתקנים. 

מתכנון השלד ועד החיפוי והבידוד, הכל נעשה בטכנולוגיה מתקדמת שמתחשבת בכל פרט ומציעה פתרונות מותאמים למטרת אוהל האחסון, המיקום והגודל, בהתאם לדרישות התקן.

אצלנו במסגריית אלבר, תוכלו לתכנן את הקונסטרוקציה שלכם ממגוון רחב של מתכות איכותיות, צרו איתנו קשר אם יש לכם פרויקט בדרך ואתם זקוקים לברזל, נירוסטה או כל סוג של מתכת בהתאמה אישית! 

בטיחות בהתקנת אוהל אחסנה חכם

בתהליך ההתקנה חשוב מאוד לקחת בחשבון ארבעה מרכיבים מרכזיים: איכות, בטיחות, אסתטיקה, ועמידות לאורך זמן. אנשי המקצוע מלווים את הפרויקט מהתחלה ועד הסוף, ומשגיחים על איכות חומרי הגלם ועל עבודה בהתאם לתקני הבטיחות הנדרשים על פי הפרטים הספציפיים של המבנה המתוכנן. הם עובדים בשיתוף פעולה עם מעצב או מתכנן המבנה על מנת להבטיח שהתוצאה תהיה בהתאם לצרכים, ובעלת עמידות ויכולת לעמוד בכל תנאי מזג אוויר. 

לסיכום

אוהל אחסון חכם יכול להיות הפתרון המושלם הזמני או הקבוע למצבים רבים, אבל כדי ליהנות מהיתרונות שלו יש להקפיד על תהליך עבודה מסודר שיבטיח את עמידות המבנה ובטיחותו. מעבר לכך ישנה גמישות רבה בצורת המבנה ובחלוקה הפנימית וניתן להתאים אותם לכל מטרה. אם זה לאחסון סחורה או לגלריה, אוהל חכם יעניק לכם שירות מעולה עם יכולת שליטה מרחוק וקבלת מידע על הקורה בעסק שלכם.

צרו קשר עם מסגריית אלבר עוד היום אם אתם צריכים ברזל מכל סוג בהתאמה אישית!

לוגו מסגריה אלבר
משנת 1973

החברה מספקת שירותים שונים למסגר, לחברות וללקוח הפרטי. השירותים שלנו כוללים: שירותי חיתוך וכיפוף פחים מסוגים שונים בעוביים שונים, ערגול פחים ופרופילים, חיתוכים בפלזמה ובלייזר בעוביים שונים, ניקוב, כרסום וחריטה, עיבוד נירוסטה ועוד.

קראו עוד אודותינו.

רוצים לקבל ייעוץ והצעת מחיר? מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם
או חייגו עכשיו

השירותים שלנו

מאמרים באותו נושא

אהבתם? שתפו.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram
עוד מאמרים באותו נושא
תאורה בכניסה לבית

איך להאיר בצורה נכונה כניסה לבית?

אתם חוזרים הביתה אחרי יום עבודה ארוך למדי, ואת פניכם מקבלת כניסה מרהיבה ומוארת, עם דלת כניסה מרשימה והמון סטייל. זוהי גם קבלת הפנים שממתינה

ריהוט ברזל בעיצוב מודרני

ריהוט מברזל לעיצוב בית מודרני

יש לו סטייל, הוא חזק במיוחד, הוא אלגנטי מאוד, ולאור כל אלה לא מפתיע לגלות שריהוט מברזל נחשב היום לבחירה המועדפת על לא מעט בעלי

5 טיפים לעיצוב סלון מרשים

בואו נודה באמת: הסלון הוא ככל הנראה החדר החשוב ביותר בבית. אתם מארחים בו חברים, מבלים בפינה הזו עם המשפחה ורובצים לבדכם בסוף היום, כשאתם

דלתות לבית

החשיבות של בחירת דלת נכונה לבית

דלתות הן הרבה יותר מאשר פתחים בבית. הן קו ההגנה הראשון מפני גורמים חיצוניים, הן משפיעות על האווירה והעיצוב של הבית, הן תורמות לבידוד רעשים

כל זכויות היוצרים בנוגע לכל חלק מאתר זה הינם של אל-בר מסגריה בע"מ ©  תנאי שימוש.

כניסה לוואטצאפ
צריך עזרה?
שלום👋
אפשר לעזור לך?